Berģu Mūzikas un mākslas pamatskola
Image 1 Image 2 Image 3 Image 4 Image 5

6.b klases ekskursija un Siguldas piedzīvojumu parku ,,Tarzāns’’

2022-06-20

Skolēnu domas apkopoja Inonanta Millere. Paldies skolotājai Ievai Križevicai par darbu latviešu valoda stundā ar tekstiem - un BMMP sociālajai pedagoģei Anastasijai Prolivinai par kopā būšanu ar mums šai dienā. Paldies skolēniem par izcli labu uzvedību un atraktivitāti.

Mēs ar klasi bijām ekskursijā uz ,,Tarzānu’’ .Tur varēja braukt ar pacēlājiem, braukt ar rodeļiem, kāpt pa paredzētām trasēm, kuras bija kokos. Pēc tam, kad visi bija jau bija izpriecājušies, gājām uz kafejnīcu, kur mums pasniedza labas pusdienas. Pēc tam mēs ar klasi devāmies atpakaļ uz skolu un atpūtāmies no labi pavadītās dienas.

Enija Rubene

Šis brauciens uz Siguldu bija nedaudz dīvains. Viss sākās ar to, ka iekāpjot autobusā pirmais ko ieraudzīju bija neliels lācītis, kurš bija piesprādzēts pie krēsla.

Kad mēs visi bijām jau atbraukuši uz Tarzānu, mēs jau dabūjām savas jostas, izgājām mācību trasi, un ķērāmies pie lielās zaļās trases. Kad es biju jau izstaigājusi trīs trases, es sagaidīju Paulu un mēs abas devāmies uz rodeļiem. Pēc rodeļiem mums jau ēdiens bija gatavs un mēs devāmies prom.

Man ļoti patika šī ekskursija uz Tarzānu. Es labi pavadīju laiku.

Keita Freimane 6b.klase

Es ar savu klasi 17. maijā bijām aizbraukuši uz Siguldas piedzīvojumu parku "Tarzāns". Kad mēs nokļuvām tur, mums bija laiks no 10:00 līdz 13:00 pavadīt laiku 8 trasēs. Es no visām astoņām trasēm izgāju pirmo, otro, trešo, piekto un sesto. 13:00 mums vajadzēja iet uz pusdienām restorānā. Pusdienās mums bija dārzeņi, frī kartupeļi un mērces. Pēc pusdienām mēs sagatavojāmies braukšanai un 14:30 mēs bijām atpakaļ skolā.

Ralfs Jaunarājs, 6.b klase

Mūsu klase brauca otrdien uz ekskursiju. Mēs braucām uz Tarzānu Siguldā. Tur bija Tarzāns, rodeļi un citas atrakcijas. Pirms mēs braucām uz turieni, mums skola iedeva maizītes, kruasānus un suliņas. Atbraucot uz turieni mums izstāstīja, kā izmantot ekipējumu, kad ejam uz Tarzānu. Tarzānā bija lieliski, bet man visvairāk patika rodeļi. Ēdiens tur bija ļoti garšīgs un tur bija garšīgas picas. Man ļoti patika šī ekskursija vairāk nekā iepriekšējās.

Madlēna Živula 6. klase

Man šī ekskursija ļoti patika. Bija daudzas jautras lietas, ko darīt.

Bija daudzas trases, kurām varēja iziet cauri, bet neizgāju visām cauri. Daži klasesbiedri baidījās dažās vietās. Es izgāju lielāko daļu no parka trasēm. Lielākajā daļā trases bija aizraujošas, un tikai vienā daļā es sabijos. Pasākumā bija arī citas nodarbes, kā piemēram, lēkāšana pa batutiem, kuros es lēkāju ar draugiem.

Es ceru, ka būs līdzīga ekskursija 7. klasē.

Justs Austrums 6. b

Otrdienas rītā mēs devāmies ekskursijā uz Siguldu, lai izbaudītu skaisto un interesanto pavasara dienu kopā ar klasi. Sākumā mēs gājām uz Tarzānu, kas man bija interesantākā daļa, bet tad, kad apnika, gājām paēst pusdienas Siguldas restorānā. Kad bijām paēduši, braucām ar pacēlāju uz batutiem. Kad tuvojās ekskursijas beigas, mēs vēl nobraucām ar rodeliem.

Miķelis Gavars 6.b

Bailīgi lieliskais piedzīvojums

Kad ieradāmies Tarzānā, nopirkām biļetes. Mēs ar draugiem, aizgājām uz pirmo līmeni, neizskatījās grūti vai bailīgi. Tālāk ejot palika grūtāk. Kad pabeidzām 1. līmeni, sākām otro, joprojām nekas tāds, pie 4. līmeņa parādījās mazliet bailīgāki šķēršļi. ''Veci, uzmanīgi!'' bija vislietotākā frāze starp mani un draugiem, Tarzānā. 5. līmeni jau negribēju iet, bet mani pierunāja, gribēju ēst un saucu draugus līdzi, bet tad sarunājām pēdējo iziet šo, un viss. 5. bija pabailīgs, bet joprojām nekas tāds.

Kad izgājām piekto palika: 6. melnā; 7. spēka ; 8. spēka ; 9. spēka. Es jau gāju ēst līdz mani draugi pierunāja mani iziet arī sesto un viss. Jau 1. šķērslis bija bailīgs un negribēju to darīt, kad Kārlis B. sāka iet 1. šķērsli, es teicu - Varbūt ejam atpakaļ, neizskatās labi! Bet Kārlis atteica - Atpakaļ ceļa vairs nav. Spēris pirmo soli uz šķēršļa. 6. bija ļoti bailīgs, grūtākais līmenis, ko apzīmē tas, ka tas ir melnais līmenis. Tur bija gan jābrauc ar riteni, kas nebija tik grūti, bet tālāk vēlreiz kur bija pa taciņu jābrauc ar riteni, kas bija gan grūtāk, gan bailīgāk. Kad to izgājām beidzot bija pusdienas, 13:00. Es ēdu 2 picas, to kas bija sagatavots (Fritēti kartupeļi un vistas gaļas nageti), kā arī man bija pašam sagatavotas sviestmaizes. Kad paēdu, pārs reizes nobraucu ar rodeli - un devāmies atpakaļ uz skolu.

Šis tiešām bija lielisks piedzīvojums un lielisks pavadīts laiks ar klasi, iesaku Tarzānu apmeklēt visiem, kā arī ceru vēlreiz to apmeklēt nākotnē.

Rihards Bērziņš 6.b

Mūsu klase kopā ar skolotāju brauca ekskursijā uz “Tarzānu” otrdien 17. maijā. Mēs izbraucām ap 09.00 un bijām atpakaļ skolā ap 14.30.

No sākuma mums visiem uzlika drošības jostas un pastāstīja par noteikumiem. Tad mēs gājām uz trasēm. Es izgāju 1. (mācību trasi), 2. un 3. trasi. Pēc tam es nobraucu ar vēl vienu trasi pāri visam parkam 2 reizes. Tad es uzbraucu augšā kalnā un nobraucu lejā ar rodeli. Citi ar to nobrauca vairākas reizes, bet es tikai 1 reizi. Tad mums bija ēšana, un pēc ēšanas bija vēl laiks lai kaut ko citu padarītu. Es neko vairs nedarīju un pēc tam jau mēs braucām atpakaļ uz skolu (apmēram ap 14.00).

Man parasti nepatīk braukt uz ekskursijām, bet man ļoti patika braukt uz “Tarzānu”. Es gribētu aizbraukt arī uz citām ekskursijām kas ir līdzīgas šai.

Anna Hvoinska 6.b

Mēs ar klasi otrdien aizbraucām uz ekskursiju Siguldas Tarzānā!

Tur ierodoties mēs satikāmies ar cilvēkiem, kuri mums uzvilka ekipējumu, kā arī parādīja kā jāiet pa trasēm. Tad kad visa klase bija izgājusi sākuma trasi, visi gāja uz oficiālajām trasēm.

Es pats nogāju 1,2,3,4,5 trasi, kuras visas bija ļoti interesantas, kad visi bija izgājuši savu daudzumu trases, tie kuriem bija paņemta līdzi nauda, tie nopirka citas atrakcijas Siguldas Tarzānā. Es biju nopircis braucienu ar rodeļiem un ar pacēlājiem! Pēc visam atrakcijām mēs aizgājām uz Tarzāna kafejnīcu, kurā visa klase pacienājās ar kartupeļiem un ar vistas nagetiem un vel pāris picām. Tad kad visi bija, izskrējuši pa atrakcijām, visi iekāpa autobusos un brauca uz skolu!

Kārlis Liepiņš 6.b

Mēs ar klasi visi braucām uz Siguldas Tarzānu. Es tur jau esmu bijusi ar omi, kad biju mazāka. Pirmais, ko mēs visi izgājām, bija pati Tarzāna trase, kur bija deviņas trases kopā. Es izgāju tikai līdz piektajai un tālāk nē, jo man palika bail.

Tad es ar Keitu, Tīnu, Annu un Reičelu paēdām un devāmies tālāk. Kamēr Tīna turpināja ieta trasi, es ar Keitu braucām ar rodeļiem. Tas bija ļoti forši un aizraujoši. Mēs paēdām, pasēdējām un vēlreiz nobraucām ar rodeli visas. Beigās mēs nopirkām saldējumu un braucām atpakaļ uz skolu.

Paldies skolotājai Inonantai un Anastasijai par šo ekskursiju!

Paula Rudzīte – Birze 6.b

Es pastāstīšu par savu klases ekskursiju uz Siguldas piedzīvojumu parku “Tarzāns”. Patīkamu lasīšanu!

No rīta es visu sagatavoju un braucu uz skolu. Skolā mēs gaidījām visus skolā, jo mums vajadzēja braukt deviņos. Kad visi atnāca, mēs braucām uz Siguldas Tarzānu. Mēs atbraucām kaut kur desmitos. Kad mēs atbraucām, skolotāja samaksāja un mums iedeva vesti, kuram bija pielikta drošības lieta un tas ko var slidot pa striķiem. Mums vajadzēja izdarīt drošības intrukciju, lai varētu līst. Tad kad visu izdarījām, varēja iet uz tām līšanas lietām, katram bija savs numurs, lielāks numurs, jo grūtāk. Tā mēs pavadījām četras stundas. Tad braucām uz skolu, un tad uz mājām.
Man ekskursija ļoti patika. Man vēl bija bail, jo man bail no aukstuma. Es ieteiktu šo ekskursiju. Ļoti interesanti.

Rolands Rozenbergs 6.b

Šī bija mana pirmā reize ‘’Tarzānā.’’.Man tā patika, tā bija interesanta.Kad mēs atbraucām, mums iedeva jostas un mēs noklausījāmies instruktāžu.Tā bija īsa. Tālāk mēs varējām iet uz trasi.

Es esmu nogājis 5 trases. Pēc šis ekskursijas es uzzināju ,ka man bail no augstuma.

Pēc trasēm es ar klases biedriem aizgāju uz ‘’Batutu parku’’.Tur bija divi basketbola grozi. Kad mums beidzās laiks ‘’Batutu parkā’’.Mēs nolaidāmies lejā un aizgājām uz pusdienām. Maltīte bija garda. Pēc labām pusdienām es aizgāju braukāt ar rodeli, bet paspēju nobraukt tikai vienu reizi, jo jau vajadzēja braukt uz skolu.

Man ļoti patika ekskursija, esmu uzzinājis daudz jauna par sevi.

Bruno Bernovskis 6.b klase

Mācību gada noslēgumā, mēs ar klasi bijām ekskursijā uz Siguldas atrakciju parku “Tarzāns”.

Lai dotos trasē, saņēmām instruktāžu un tikām aprīkoti ar drošības stiprinājumiem. Parkā bija dažādas grūtības pakāpes trases, kur katrs varēja izvēlēties pēc savām spējām. Tāpat parkā bija rodeļi un batutu parks. Man visvairāk patika Tarzāna melnā trase, jo tā bija grūtāka un izaicinošāka.

Man šī ekskursija ļoti patika, labprāt aizbraukt vēlreiz.

Kārlis Jurkāns 6. klase

Nesen mēs ar klasi devāmies eksursijā uz “Tarzānu”. Līdzi paņēmām ēdienu, ko skola mums speciāli ir sagatavojusi, un devāmies braukt.

Braucot mēs ar draugiem esam runājušies, tādēļ laiku neesam pamanījuši, bet braucam diezgan ilgi. Atbraucot mēs nolikām savas somas mazos seifos - un mums bija instruktāža. Kad instruktāža beidzās, es uzreiz devos uz “Tarzānu.” Viens pats esmu izgājis 5-6 trases un pēc tam ar draugiem izgāju arī 6. melno. Ja trase ir melna, tad tas nozimē, ka piemēram 6. melnā ir, kā parastā astotā. Pēc tam mēs devāmies uz batut parku. Kad visi sanākuši lejā, mēs devāmes ēst.

Beigās mēs vel paspējam izbraukt ar rodeļiem, bet žēl, ka laika jau palika maz. Es labprāt dotos uz “Tarzānu” vēl vienu reizi, jo tur ir ne tikai “Tarzāns,” bet ari ļoti daudz citu atrakciju. Paldies, skolotājai par šo eksursiju.

Kārlis Bernovskis 6.b.

Šonedēļ otrdien mēs devāmies klases ekskursijā uz Piedzīvojumu parku “Tarzāns” Siguldā. Es jau šai parka esmu reiz bijis ar savas mammas brāli, bet ar klasi pirmo reizi.

Šajā parkā ir ļoti daudz un dažādas atrakcijas gan lieliem, gan maziem. Pirms mūs laida trasē, instruktors mums izstāstīja noteikumus un parādīja, kas ir jādara. Šajā parkā ir 5 dažādas trases – zaļā, zilā, sarkanā, melnā un spēka trase. Es izgāju tikai zaļo un zilo trasi. Man nedaudz ir bail no augstuma. Tāpēc tālāk negāju.

Ar savu draugu Kārli mēs braucām ar krēslu pacēlāju. Tas bija jautri! Vienu reizi izbraucu pa rodeļu trasi.

Skolotāja mums bija pasūtījusi siltas un garšīgas pusdienas kafejnīcā. Kad bijām paēduši, devāmies atpakaļ uz autobusu un braucām uz skolu. Visi bija piekusuši un priecīgi pēc ekskursijas. Arī man šī ekskursija ļoti patika! Paldies!

Gastons Didžus 6.b

No sākuma mēs gaidījām, kad varēs kāpt iekšā skolas busiņos.Oranžajā busiņā iekāpa visas klases meitenes un daži puiši, bet sudraba busā iekāpa visi puiši.

Mēs sudraba mirkobusā bijām visi normāli un mierīgi. Pie Oranžās busiņa iekāpa skolotāja Inonanta, bet mūsu puišu sudraba busiņā iekāpa sociālais pedagogs - Anastasija. Tad braucām divus vai vienu stundu uz Siguldu. Kad izkāpām, aizgājām un gaidījām instruktorus, lai izstāstītu un regulētu drošību lietu. Iztāstīja kā izmantot to lietu, lai izietu trases. Es personiski izgāju tikai otro trasi un vairak nē. Daži puiši gāja uz batutu parku un daži uz rodeļiem .Visi aizgāju uz pusdienām. Pēc pusdienām daži atkal nobrauca pa rodeļiem ,daži saldējumus nopirka un ekskursijas beigās braucām uz skolu.

Kopumā man šī ekskursija patika, bet patiktu vēl, ja nebūtu ļoti augstas trases. Klasei būtu vēl patīkami šādas ekskursijas nākotnē.