Berģu Mūzikas un mākslas pamatskola
LATVIJAS EKOSKOLA
Image 1 Image 2 Image 3 Image 4 Image 5

5.a klases kolektīva saliedēšanas pasākums piedzīvojumu parkā “Tarzāns”

2021-10-28

Viss sākās otrdien, 5.oktobrī, skolas autobusā. Mēs braucām uz klases saliedēšanas pasākumu piedzīvojumu parkā “Tarzāns”. Autobusā visi sēdēja mierīgi, arī es.

Ar skolotāju pārrunājām noteikumus, uzvilkām aprīkojumu, noklausījāmies instruktāžu un gājām trasē.

Trasē bija interesanti. Kā pirmo es gāju trasi numur divi, pēc tam melno trasi, kas ir grūtākā no visām trasēm. Es to izgāju pirmais no visiem klasesbiedriem. Noslēgumā es vēl izgāju pirmo un trešo trasi.

Kad beidzām staigāt pa trases kokiem, mēs visa klase gājām uz kafejnīcu “Kokos”.

Pēc pusdienām mums bija jāgaida, līdz varēsim braukt uz skolu. Visi bija ļoti apmierināti ar ekskursiju.

Aleksis

Ekskursijā bija daudz prieka. Mēs gājām pa foršām trasēm un braucieniem. Es gāju “1.zaļo trasi” un “2.zaļo trasi” un vēl “3.zilo trasi”, kas bija diezgan bailīgi, bet citi klasesbiedri gan mierīgi bez bailēm gāja. Biju izbrīnīts.

Mēs ēdām garšīgā ēdnīcā ar nosaukumu “Kokos”. Tur bija ļoti garšīgi, mēs ēdām frī kartupeļus ar salātiem un “chicken nugetiem”.

Kopumā bija ļoti forši un jautri izbaudīt ekskursiju ar klasi.

Rodrigo

Kad mēs atbraucām, es nebiju neko labu iedomājies. Instruktāža bija garlaicīga, bet es ar Jēkabu izlaidu pirmās zaļās trases un gāju uz zilajām. Mēs izgājām sarkano – 5. un melno – 6. Jēkabs gāja uz spēka trasi, bet es uz Tiroliešu trasi.

Pēc tam skolotāja un dažas meitenes, Artūrs un Kristena abi iesprūda trasē. Mēs visi paēdām, un tad visi piegājām pie bērnu ekskavatora, visi to gribēja izmēģināt.

Kristo

Šonedēļ 5.a klase devās ilgi gaidītajā ekskursijā uz Siguldas “Tarzānu”. Tas ir šķēršļu parks, kur ir pieejamas vairākas trases, kas ir 2 līdz 15 metru augstumā. Trases ir izvietotas ar dažādiem šķēršļiem kokos.

Lai pieveiktu šo grūto un garo ceļa posmu, ir jābūt lielai devai drosmes un arī spēcīgam, trenētam ķermenim. Būšu godīgs un atzīšos, ka man nepatīk atrasties pārāk augstu virs zemes, līdz ar to izklaide nebija manā gaumē.

Taču vieta ir ļoti skaista, kalnaina un Sigulda rudenī ir īpaši valdzinoša. Es šo dienu pavadīju, veidojot fotoreportāžu par savu klasesbiedru panākumiem trasē. Galu galā – galvenais nav uzvarēt, bet piedalīties.

Markuss M.

Es ar savu klasi braucu uz piedzīvojumu parku “Tarzāns”, kurš atrodas Siguldā.

Man ļoti patika visas takas un nobraucieni. Es izgāju lielāko daļu taku – melno, violeto, sarkano un zilo. Manuprāt, labākais nobrauciens no tiem, kurus es nobraucu, ir sarkanās takas beigās.

Es ceru, ka piedzīvojumu parkā “Tarzāns” būvēs vairāk taku visiem kāpējiem.

Jēkabs

2021.gada 5.oktobrī es ar klasi devos ekskursijā uz atrakciju parku “Tarzāns”.

“Tarzāns” ir šķēršļu parks, kas sastāv no desmit trasēm, kuras izvietotas kokos. Šajā trasē esmu bijis vairākas reizes. Katru reizi izeju arvien vairāk trašu. Kopā ar draugiem bija aizraujoši apmeklēt parku.

Man ļoti patika, jo nebiju “Tarzānā” ar draugiem. Visvairāk man patika bmx melnajā trasē.

Hugo

Mēs ar klasi devāmies uz “Tarzānu”. Mēs gājām pa vairākiem šķēršļiem un braucām ar “SuperTarzānu”. Es ar draugiem izvēlējāmies arī braukt ar rodeļiem un pacēlājiem un ar kamerām.

Ar klasi mēs ēdām kafejnīcā “Kokos”. Mums ļoti patika, ka mums ir forša skolotāja. Viņa mūs aizveda uz “Tarzānu”. Kopā ar mums bija arī skolotāja Liene Balcere.

Prieks bija kopā ar klasesbiedriem pavadīt laiku ārpus skolas.

Oskars Markuss

Es domāju, ka klases saliedēšanās ekskursija bija ļoti interesanta. Man šķiet, ja ekskursija būtu bijusi ilgāka, tad tā būtu foršāka, jo es nepaspēju iziet visas trases.

Šajā ekskursijā bija tik daudz ko darīt, ka es nepaspēju braukt augšā ar pacēlāju, braukt ar rodeli, staigāt lielās takas kokos un braukt ar trosi no lielā kalna.

Vēl man patika, ka bija garšīgas pusdienas un labi pavadīts laiks. Es ļoti gribētu vēl šādas ekskursijas.

Ralfs

Mūsu klase izdomāja aizbraukt uz Siguldas parku “Tarzāns”. Otrdienas rītā sakāpām autobusā un devāmies ceļā.

Kad mēs aizbraucām uz Siguldu, skolotāja samaksāja par izklaidēm. Mēs sagaidījām instruktoru, kas mums izstāstīja noteikumus.

Sākām iet 1.trasi. Tā bija zaļā trase. Kad visi izgāja šo trasi, tad varēja iziet arī vēl citas trases. Es izgāju sarkano un zilo trasi. Kopā ar mums bija skolotāja Liene Balcere.

Man patika šī ekskursija, jo es varēju pārvarēt savas bailes sarkanajā trasē. Varēju aplūkot skaistos skatus Siguldā, kad braucām ar pacēlāju, bija garšīgas pusdienas.

Anna G.

Kad skolotāja pateica, ka dosimies ar klasi uz “Tarzānu”, es īsti nevēlējos piedalīties tāpēc, ka es zināju, ka tur vajadzēs daudz spēka un man bija bail no augstuma.

Ekskursijas dienā es skolā biju ieradusies stundu par agru, tādēļ nācās ilgi gaidīt. Kamēr es gaidīju, es skatījos Youtube.

Šķēršļu ceļš man patika, bet drošības jostas gan nebija ērtas. Pusdienas arī bija garšīgas. Pie pusdienu galda es sēdēju kopā ar skolotāju.

Kad atgriezos mājās, es biju nogurusi, bet es jauki pavadīju laiku.

Adele

Man ekskursija ļoti patika. Bija jautri un smieklīgi. Man visvairāk patika tas, ka Jēkabs iesprūda vienā vietā, kur bija jālec. Viņam bija bail, bet, kad noleca, nebija tik traki.

Vēl man patika, ka visa klase bija jauka un saprotoša, jo bija noguruši un gribēja ēst. Bija ļoti gardas pusdienas.

Ja es varētu ieteikt nākamo ekskursiju, es ieteiktu braukt slēpot vai braukt staigāties.

Vēl man ļoti patika tas, ka varēja braukt ar rodeļiem un kamerām. Visforšāk bija iet pa trasi. Paldies par ekskursiju!

Līna

Man ļoti patika ekskursija, jo varēja iziet visādus šķēršļus kā Mauglim, varēja pavadīt laiku kopā ar draugiem. Man ļoti patika “Melnā trase”, “Tiroliešu trase”, “Sarkanā trase” un arī “Zaļā trase”. Ļoti patika braukt ar rodeļiem, ar kamerām un pacēlāju.

Mēs gājām ēst uz kafejnīcu “Kokos”. Man ļoti garšoja kartupeļi frī, burkānu salāti, nageti un suliņa.

Man šī ekskursija ļoti patika, un es gribētu braukt vēlreiz!

Kristena

Otrdien devāmies uz “Tarzānu”. “Tarzāns” ir vieta, kur ir šķēršļu joslas jeb trases.

Man ļoti patika pirmā un otrā trase, jo tās nebija tik sarežģītas kā citas. Man vēl patika laisties lejā pa trosēm. Man nepatika, ka pašā pēdējā trasē, braucot lejā, visi iesprūda, un nebija viegli pievilkt sevi.

Kad bijām izskraidījušies, mums bija jāiet ēst, man ļoti garšoja ēdiens. Mums katra, bija ļoti lieli šķīvji. Kad vajadzēja braukt atpakaļ uz skolu, man negribējās, jo bija ļoti jautri.

Vispār man ļoti patika ekskursija uz “Tarzānu”. Es vēlētos vēl kādu reizi aizbraukt uz “Tarzānu”. Šī bija vislabākā ekskursija pa šiem gadiem.

Sofija

Man ļoti patika ekskursija uz “Tarzānu”. Visvairāk man patika 7.(baltā) trase, bet arī žēl, ka nepaspēju iziet 8., 6. trasi un nepaspēju pabeigt 9. trasi, izbraucu tikai pusi. Pusdienas arī bija garšīgas!

Vēlos, lai ir vairāk tādu ekskursiju. Paldies sk. Lolitai!!!

Paulīna

5.oktobrī mūsu klase aizbrauca ar klases audzinātāju Lolitu Misāni un skolotāju Lieni Balceri uz Siguldas “Tarzānu”.

Kad atbraucām, mums izskaidroja visus noteikumus. Kad viss bija izskaidrots, mēs devāmies uz “Tarzāna” trasi. Es izgāju 5 trases, un tas bija ļoti forši!

Pēc “Tarzāna” visi paēda kafejnīcā nagetus, frī kartupeļus un salātus. Kad garšīgās pusdienas bija paēstas, mums bija palikusi vēl stunda. Daži gāja šļūkt no kalna ar kamerām, daži brauca pa rodeļu trasi un vairāki pat spēlējās ar bērnu ekskavatoru.

Paldies, skolotāj, par šo foršo ekskursiju!