13.09.2024.

4.septembrī mēs – 9.b klase – kopā ar klasesbiedriem un skolotājām I. Milleri un I. Purgali devāmies skatīties 2024.gadā tapušo latviešu animācijas filmu ,,Straume”. Noskatoties filmu, mums radās pārdomas ar kurām mēs tagad vēlētos padalīties.

 

Šajā filmā tika atspoguļots kaķa egoisms un vienatne, cīņa ar bailēm, mācīšanās sadarboties ar citiem dzīvniekiem, piemēram, suņiem, putniem un lemūriem.  Izrādās tas nemaz nav viegli, jo arī tiem katram ir savs raksturs un intereses. Filmas beigās labi ir parādīts, ka, pārvarējuši grūtības cīņā ar plūdiem, visi dzīvnieki ir iemācījušies ne tikai sargāt sevi, bet arī palīdzēt saviem biedriem, pat riskējot ar savu drošību.

Manuprāt, es tomēr līdz galam neizpratu filmas būtību, jo tajā nebija neviena dialoga un sākumā nevarēja saprast, kas īsti notiek. Vēlāk filmas darbībā parādījās pavērsieni un negaidīti momenti, kas skatīšanās procesu padarīja interesantāku. Noteikti filma ir jānoskatās līdz beigu titriem, jo tajos atklājas atrisinājums- …… kāds? to jūs uzzināsiet, kad noskatīsieties filmu!

Kopumā, pārdomājot visu redzēto, es varu secināt, ka no šīs filmas var daudz ko mācīties. Lai gan visi filmas varoņi ir dzīvnieki, man liekas, ka filma ir par cilvēkiem un viņu problēmām. Domāju, ka man noteikti vajadzētu to noskatīties vēlreiz, lai izprastu labāk!

/T. Liepa, 9.b/

 

Animācijas filma “Straume”, manuprāt, ir ne tikai vizuāli izcila, bet arī emocionāli dziļa. Varoņu ceļojums, cīnoties ar likteņa pavērsieniem, atklāj spēcīgu vēstījumu par izturību un spēju pielāgoties. Filmas sižets, lai gan vienkāršs, ir pārdomāti izstrādāts, radot iespēju ikvienam skatītājam aizdomāties par savu dzīves plūsmu.  Īpaši jāatzīmē, ka filmas vizuālie efekti, kas, tā sakot, elpojot un pulsējot, piešķir papildus dimensiju stāstam.

Kopumā, tā ir filma, kas ilgi paliek atmiņā.

/R. Rozenbergs, 9.b/